Wednesday, July 16, 2008

paranoid..

do u ever know somebody yg always being paranoid..
susah jugak nak handle org paranoid..
i mean paranoid dengan sumer bende..
oklaa, kekadang aku sdiri pun paranoid jugak..
speshly bile hunky everyday kluar mlm after keje..
mesti ar aku paranoid..
tapi, kalo orang dah paranoid dengan something yang sangat unreasonable..
adelah sangat sucks..
ok, sekarang aku tgh menghadapi seorang perempuan, yang sangat paranoid dengan aku coz die ingat aku ade affair ngan anak die..
WTF?
bukan die tak tau aku dah ade laki n anak..
n die rase camtuh coz die dengar buah mulut from a sonofbitch yang sangat fucking loser, dan aku tak tau nape sonofbitch dengki sangat ngan aku..
WTF?!
rase cam sial jek..
huh, sux gile..
dah laa hari ni, such a very bad day to me..
si hitam tuh tanak hidup..
that kid fetch aku kat umah.. no worry, hunky knows..
rase sangat sux n mengantuk gile
tak tau nape..
arghh..

whatever it is..
better leave for zohor..

God bless us..

No comments: