Tuesday, February 10, 2009

yawn!!

i want to whining and complaining.
i don't care!
i have such a very bad morning (biaselaa after 3 days break)..
hoh!

i hate my colleague, this one particular guy in my office.
jez a technician.
and act like typical kelantanese guy.
pepagi masuk office, keje die mengeluh dan komplen psal kejer.
kutuk2 bos. takde keje lain.
sampai cair taik telinge aku.
kalo ko buat je keje2 diam2 tak bleh ke.
kalo dah tak suke sgt kat bos, pegilaa cari keje lain.
takyah nak bising.
kalo tanak, buat jelaa keje.
kate kite ni kuli, buat laa care jadi kuli.
ini nak dengki ngan bos.
kalo camtuh, jadilaa bos sdiri.
takyahlaa nak memekak.
haish! bingit telinge aku tau.

pastuh kete aku lak satu hal.
hunky tukar seat bucket.
aku rase nak nangis jek bawak kete tadi.
kene letak tige bijik bantal, baru laa kaki aku leh tekan cluc.
tension gile.
aku dah cakap dah, aku takleh nak bawak kete kalo pakai seat tuh.
tiga bijik bantal ok.
tuh pun takleh nak tekan cluc sampai abis.
arghhhh~ stress gile.
sampai bile aku nak bawak kete camtuh.
huwaaa~

so now..
am looking for sumthing nak ilangkan stress n calm me down.
takdelaa aku kene deal masalah besar pun.
pun it's really spoil my morning k.
n aku konpem, one whole day aku akan muncung n marah2.
haiz...

1 comment:

Anonymous said...

hah?3 biji bantal? demmm...mesti boleh letak sebiji beanie bag jugak..