Tuesday, November 13, 2007

ngantuknyer...

am feeling vewy2 sleepy..

huaaaarghhh..!

ngantuknyer..
nak kate tido lambat, takde ar lambat..
ari2, before 12 dah ZZZZZZZZZZZ..
nak kate bangun pagi..
kul 7 baru bangun..
tapi still ngantuk..
nape ar..
tapi aku penah terbace this article..
basically, if our body contain more acids..
we'll be feeling sleepy..
weak.. n slalu kencing..
adakah badan ku juga mempunyai lebihan asid yg melampau?
mungkingkah.. ye kot..
maybe i shud get rid all of those toxics in my bod..
i wish i cud have time to excersice.. nanti body leh jadi fit..
baru best sket..
perut pun kempis..
bleh pakai baju cantik2..

ntah laa.. ape aku mengarut ni..
mengantuk ni..

aku dah start buat sit up, dah 1 week..
muscles perut aku dah sakit gile..
takpe..
demi nak cantik..
aku sanggup menahan sakit..
erghh..

dah tak larat dah nak mengarut..
ngantuk..
tak tahan ar..
adios..

No comments: