Tuesday, July 27, 2004

takde air.. bongok laa..

Hampeh tul.. air takde.. leceh ar.. aku nak berak pun susah.. maleh nak tadah air..
Tadi pun mandi kat sinki dapur.. berkemban.. tapi best ar gak mandi berkemban skali skale.. skang nak terkencing lak.. adui..

I change my blog skin.. soo feminine rite.. I jez can't fine the good one.. this one is the best I could find for now.. saje jek nak tukar skin.. coz if u wanna start a new life, u better start from the beginning n change slowly, rite..
For now, I realize I started to talk seriously.. tak best gak slalu cakap bende2 serius.. cakap bende2 ngarut skali skale best gak.. tapi sangap ar skang.. takde membe nak cakap bende2 ngarut..

Tadi gi buat kad jemputan.. lambat gile buat.. nyesal aku tak buat awal2..
Dah laa bapak mahal lak tuh.. membazir jek.. sib baik kawin skali sumur idup jek..
Kalo tak bankrap sebab buat kad kawin jek.. dah laa kecik seciput lak tuh..
Takpelaa.. janji ade.. kire ok ar..

Sok nak gi buat teknik rebonding.. yeayea.. nanti aku nampak cantek..
Heheh.. best.. best.. zetty yg cantek.. muahahahaahaha….
Huh, kalo bukan aku nak puji diri sdiri sape gi nak puji.. laki aku memang ar ari2 cakap aku cun.. aku dah lali ar.. tapi takpe.. as long as die stay rase aku cun, bagus laa..
Oklaa weh.. tak tahan.. nak gi berak.. urgghhhh…

No comments: