Tuesday, April 22, 2008

booring lagi..

honestly, am kinda boringwith this blog. wanna change the skin, but i dun have any fabulous idea yet, besides.. got no time to waste to do the all the craps.

well, am feeling like talking about bout GIGI.
it's not the GIGI band from Indonesia.. but it's bout my own gigi laa..
aku sayang gigi aku, tapi malas gile nak jage. aku nyer gigi dah kurang satu, aku pun dah tak ingat apekah insiden yang menyebabkan daku kehilangan gigi taring ku yang satu itu.huum..?
lately, asal makan jek, mesti ade jek bende melekat kat celah gigi. terpakselaa korek2, slalunyer pakai tangan jek. eee..busuk ar.. yekk..
huh, wtf, gigi aku sdiri jugak.
mase kecik2 dulu, mase tadika. gigi aku rongak gile. rongak hitam ok, tapi aku tak ingatlaa busuk ke tak. aku ade gambar gigi aku rongak. gambar tuh, sengih bukan main lagi, tapi rongak. hahahaha! mane ntah aku letak gambar tuh, kat kg kot..
dulu kecik2, manelaa pandai jage gigi.. harap kan ummi aku laa, kalo die suh aku berus, aku berus jelaa.. kalo tak mesti aku miss berus gigi, huhu, gile buruk perangai.
and sweets, sweets is my indulgence. sampai skarang pun aku suke makan gule2. tapi skarang dah kurang sket. sebab gigi aku dah menunjukkan jangka hayatnya yang semakin berkurangan. Oh tidak!
mase 2005, aku penah buat part time kat klinik gigi, klinik gigi lisa alis namenyer.
aku jadik assistant yg sedut air liur kat tepi tuh. and yeah, kerja2 itu adalah agak keji dan menjijikkan, but who cares, yang penting i've got paid for that ok. selain sedut air liur orang, ade laa jugak bende lain yang aku kene buat, macam buat paste untuk tampal gigi, and so on. honestly, keje kat situh, banyak laa jugak bende yg selame ni aku tak tau, aku dah tau.. contohnyer... umm.. malas laa aku nak bagi contoh. tapi of coz laa, aku lebih conscious laa psal gigi2 ni.. yg paling best, aku dapat buat scaling and treat for free.. yeay! hey, kalo korang pegi private dental, ko tampal gigi ngan scaling, it cost u more than hundred tau.. tau tak untungnyer dapat buat2 sume tuh free..
after 3months,aku berenti, coz time keje kat situh kurang menarik, dan gajinyer agak sux.. but, am glad i used to work there.. weee~

alrite.. enuf about gigi..
sambung keje balik..

huuummmm....

No comments: