Tuesday, February 19, 2008

nak tukar skin.

lamenyer aku tak memblog..
windu ar gak nak blogging..
tapi i takde mase laa.. *cheh!*

seriously, lately cam bz yg teramat sgt..
aku pun tak tau ape yg membuatka aku bz.. tapi rase cam bz..
bz, coz i have to achieve my target this week..
close 4 cases.. *still working on it..*

bz coz my baby, aiman got sick.. *sian gile tgk die.. demam..*
have no choice, have to go to work.. yesterday dah tak keje..
one whole day dok umah jer..
jage budak kecik tuh je.. tapi smlm die cam ok jek..
tapi mlm tadi die tido, jap2 terkejut, bangun nangis, badan panas jer..
huumm.. serba salah..
tanak gi keje ari ni, smlm dah cuti.. terpakse ar bekerja gak..
maybe balik nanti i shud stop n get a toy for him..
buat ubat demam..

bz, sebab tgh letih memikirkan.. patut ke tak patut aku balik kg..
my mom sebok dok bising suh balik mangundi..
malasnyer!!
apelaa government ni, nyusahkan org je..
ape slahnyer kalo biar je org tuh nak mengundi memane je dierang nak..
dah kate tinggal kat kl, ngundi jelaa kat kl..
nyusahkan org je..
kalo buat online vote lagi senang..
masuk no i/c, pastuh vote.. lagi laa ko bleh trace, sape vote sape..
pastuh lagi senang korang nak buat statistic, org mude ramai vote pas ke.. org tue ramai vote umno ke.. org cine ramai mane gi vote dap..
haaa, kan senang sket..
menyenangkan keje aku.. dan utk kebaikan korang gak..
tul tak..

then aku gak bz memikirkan mase depan ku..
still lagi tgh perah otak buat strategi cenggane nak achieve aku nyer life goals..
masalah nye, aku nyer goals pun still lagi dalam keadaan samar..
so aku kene perah otak betull..
pikir ape aku nak..
pastuh pikir ape yg aku kene buat..

di samping itu..
aku bz memikirkan camner nak gi melake wedding pijot ni..
aku kene pegi gak wedding die, sebab die attend aku nyer wedding..
tak kire, aku kene pegi wedding die..

selain itu,
saye jugak tengah memerah otak bagaimana untuk menabung duit saye..
asal dapat gaji jek.. abis..
liiiiciiinnn...
masalahnye..
aku nye income.. oklaa..
aku nyer hutang..tarak..
umah tak kene bayar..
kete tak kene bayar..
kredit kad pun takde..
cume utang ptptipu jek yg ade..
tapi aku takleh nak save..
umm..
camner tuh..
camner arr.. aku nak save duit ni..?

kesimpulannye..
banyak bende nak kene pikir dan kene buat..
oleh yang demikian..
aku sememangnye sgt membizikan diri tengah memikirkan semua perkare-perkare yg perlu di buat, seperti yang tersebut di atas..

huuummm...~

p/s. also bz nak mengempiskan perut..

No comments: