Wednesday, February 13, 2008

befday

yeah!
i forgot bout my befday..
my..my.. my 26th befday..
dem! am i dat old?
gosh.. i shud have another child..
hahhaha..
still dalam proses

my befday last 3 days..
was okey..
still at kg. that day..
so jez makan kek n makan sate at my mum in law house..

so fortunately, me, muminlaw n sisinlaw share the same befday wif me..
see.. no wonder my hubby yg kacak itu marrying me..
obviously i share the same significant traits wif his sis n mum..
walaupun haram aku tak tau ape yg same (except the fact that kiterang sume same tinggi)..
i think becoz we'r sharing the same befday, so absolutely there's sum things we have in common.. tul tak..?

jejaka kacak itu telah menghadiahkan aku seutas swatch yg sgt gorjes..
tetapi, belum pun sempat tanganku yg gebu ini menikmati keindahannyer..
strap swatch yg kononnyer gorjes itu telah rosak.. takde ar rosak, tapi cacat ar..
cam haram..
so smlm aku pegilaa kat swatch shop balik.. ingat bleh switch baru..
sekali die hantar dekat service center, after 2weeks baru leh amik..
wtf! aku tak pakai pun lagi jam tuh..
adalah sgt mengeciwakan..
nak bergambor pun tak sempat..
huh.. swatch sux!

itulaaa ceritera hari jadiku yg ke 26..
the only befday gift i've got..
gile loser
heheh..
ok wat..
at least..
still got one..better than nothing..
hahaha..

so hepi belated befday to me..

am hepi for being i am..

and InsyaAllah..

i wanna work hard n pray hard to be better person..

God Bless us..

No comments: