Monday, June 21, 2004

bangang ar minah tuh..stakat drinks pun nak berkire cam nak mampos..cam die tuh bagus sangat..nantilaa..aku kasik duit kat ude,suh kasik kat ko pastuh ko kasik laaa duit tuh kat akak kesayangan ko erk..celake..asal,fobia jumpe aku ke? aku tak kesah,nak kate aku tade manner ke,nak kate aku cam bagus ke,nak kate kemut ke,busuk ke..suke ati ko laa pompuan..aku tade perasaan ape2 pun bile jumpe korang pasangan bahagia..nie mesti ude kene maki ngan pompuan tuh..huh..slamat berbahagia laa ko ude..aku tgk ko bahagie jek ngan pompuan tuh..sampai slalu jek kene maki2..mak kesayangan ko pun bleh die kutuk2 dengan bagusnye..
aku pun bahagie,tgk ko BAHAGIA...ha..ha...ha...
aku memang bahagie..sebab aku dapat carik balak yg lagi best dr ko..lagilaa aku bahagia tak terkate..Tuhan saje yg tahu...heeeee...
huh,cam sial..

*sigh...*
dah lame aku tak maki org.. best gak maki org kekadang..patutlaa pompuan tuh suke maki2..
best rupe nyer maki2 nih..tapelaa..tak baik maki2 nih.. org nak maki aku..maki laa sayang ooi.. asalkan korang bahagie..
oklaa..nak gi ngemas bilik...
daaa...

No comments: