Friday, November 21, 2008

tsk!

isk, aku dah pujuk rayu hunky..
smlm, baru nak bermanje-manje
aku kuarlaa pujuk rayu aku psal duit tuh,
terus die turn off kemanjaan die..
n terus buat aku rase bersalah gile menyusahkan die lagi.
sampai skarang pun aku rase bersalah.huhu~

dahlaa tadi pegi jumpe client aku kat Damansara.
pastuh terus balik ofis kat melawati.
civic hitam aku ni plak buat hal, takde aircon..
huhu~ memang dalam sauna ar.
sampai ofis, baju aku lencun gile.
konfem aku nyer muke pun legap habis.
dahlaa jerawat banyak ni..
uwaaaaa!!!!!
bleh bayangkan betape huduhnye aku.
tak bleh jadi ni..!
hunky aku makin hensem..
aku plak makin tak cun, ape cite..humm!
have to do sumthing nih!

so, jalan citernye hari ni..
aku stress gile..
air cond rosak..
lesen takde..
poket kosong..
humm..
camner ar..?

No comments: